Pomoc

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Czas oczekiwania uzależniony jest od wielu czynników i ulega zmianom, szczegółowe informacje dotyczące czasu realizacji zamieszczone są na stronach przedmiotów.

2. Co to jest „Kupuję na prezent”?

Zaznacz opcję „Kupuję na prezent” kiedy chcesz wysłać do bliskiej osoby w prezencie zamówione przedmioty lub kiedy zależy Ci, aby zamówienie doszło do Ciebie przed dniem urodzin, świąt czy innej okazji, z której ma być obdarowana osoba. W boxie poniżej opcji „Kupuję na prezent” wpisz datę okazji.

3. Czy dostanę informację o nadaniu przesyłki?

Tak, po wysłaniu przesyłki otrzymasz maila z powiadomieniem o nadaniu paczki.

4. Dlaczego na allegro ceny są inne?

Ceny na allegro są wyższe, ponieważ zawierają prowizję pobieraną przez serwis.

5. Czy za wysyłkę zapłacę tylko raz, zamawiając kilka produktów?

Tak, koszt wysyłki nie zmienia się w zależności od wielkości zamówienia.

6. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Tak, w celu rezygnacji z zamówienia prosimy o kontakt – sprzedaz@baribalpoland.pl

7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy po przedpłacie oraz w ustalonym miejscu. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, dlatego termin i miejsce odbioru muszą być ustalone.

8. Czy mogę zamówić towar z dostawą za granicę?

Tak, wtedy koszt wysyłki jest wyższy, w zależności od wielkości zamówienia oraz kraju docelowego.

9. Czy mogę wymienić otrzymany produkt?

Wymiana produktu jest możliwa, kiedy zwracany produkt jest nieużywany i posiada wszystkie metki. Produktów wykonanych według specyfikacji klienta, zamówionych za pośrednictwem konfiguratora nie można wymienić ani zwrócić. W celu wymiany produktu, prosimy o kontakt – sprzedaz@baribalpoland.pl

10. Czy zakupione produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie nasze produkty gotowe posiadają gwarancję. Reklamacje rozpatrywane są bez dodatkowych dowodów zakupu – wszyte metki są same w sobie dowodem zakupu. Ucięcie metek oznacza utratę gwarancji.

11. Dlaczego nie otrzymałem paragonu do zamówienia?

Nie wystawiamy paragonów, ponieważ jesteśmy zwolnieni z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących zgodnie z §2, ust. 1. Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących.