Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wielu czynników i ulega częstym zmianom. Dla różnych produktów czas oczekiwania może być zupełnie inny, dlatego wskazujemy średni czas oczekiwania na zamówienie. Część produktów, które mamy na stanie - wysyłamy od ręki, jednakże są takie produkty, na które zawsze trzeba będzie poczekać około 2 tygodni - np. plecak Geron. Szczegółowe informacje dotyczące czasu realizacji zamieszczone są na stronach przedmiotów. Staramy się również dbać o aktualność średniego czasu realizacji i dokładamy wszelkich starań, by zamówienia wychodziły od nas jak najszybciej! Pamiętaj, że wskazujemy czas realizacji w dniach roboczych, czyli dni od poniedziałku do piątku, pomijając święta ustawowe, a także nasz urlop - informacja o nim będzie od razu widoczna w sklepie.
Tak, po nadaniu paczki wysyłamy powiadomienie z numerem paczki i linkiem do śledzenia. Uwaga! Jeśli po złożeniu zamówienia zostanie zmieniona opcja dostawy - w powiadomieniu pojawi się link do śledzenia u dostawcy wybranego w sklepie, ale z numerem paczki dostawcy zmienionego! Przykładowo - link do śledzenia paczki DPD, ale z numerem nadania paczki InPost. W celu prawidłowego śledzenia paczki w tym przypadku należy znaleźć w sieci stronę umożliwiającą śledzenie paczki i wkleić tam otrzymany numer przesyłki.
Ceny na allegro są wyższe, ponieważ zawierają prowizję pobieraną przez serwis.
Pomimo zachęcającej opcji dostawy w ramach pakietu 'smart' w dalszym ciągu bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym, gdyż ewentualną różnicę w cenie kosztu dostawy pokrywa prowizja Allegro, która jest doliczana do cen produktów w tym serwisie. Opcja dostawy "Allegro Paczkomaty InPost" w cenie 8,99pln jest indywidualną opcją serwisu wynikającą z porozumienia z dostawcą, stąd w naszym sklepie dostawa do paczkomatu jest droższa. Niestety nie ma możliwości połączenia zamówienia z Allegro oraz ze sklepu.
Produkt można zwrócić jeśli jest on w wersji standardowej - czyli nie został zmodyfikowany przez konfigurator i jest w jednolitym kolorze Ranger Green lub czarnym wykonanym z Cordury 1000D. Wszystkie inne Cordury oraz wersje kolorystyczne są na zamówienie, nawet jeśli produkt nie zostanie zmodyfikowany o dodatkowe opcje. Produkt należy odesłać na adres naszego zakładu - Kalinowszczyzna 46, 20-129 Lublin.
Niestety nie, odbiór osobisty nie jest możliwy.
Tak, u naszych partnerów zlokalizowanych w różnych częściach kraju - ich lista jest zmienna, można wysłać do nas zapytanie czy w danym mieście są nasze produkty. Niestety sami nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.
Wymiana produktu jest możliwa, kiedy zwracany produkt jest nieużywany i posiada wszystkie metki. Produktów wykonanych według specyfikacji klienta, zamówionych za pośrednictwem konfiguratora nie można wymienić ani zwrócić. W celu wymiany produktu, prosimy o kontakt – sprzedaz@baribalpoland.pl
Wszystkie nasze produkty posiadają dożywotnią gwarancję na wady fabryczne. Reklamacje rozpatrywane są bez paragonów i faktur – wszyte metki są same w sobie dowodem zakupu.